Uitgestapt

Onlangs is er een nieuw post nl punt geopend, bij de MKB Balie, is een kwartiertje lopen en 5 minuten fietsen bij ons huis vandaan.

Al een paar keer een praatje met de medewerker, die Lennart heet, gemaakt. Vandaag moest ik iets halen en weer een zending boekjes Doeltreffend Bidden voor Verloren Mensen brengen. Ik zag dat hij moeilijk liep en vroeg wat er was. Ik weet dat hij chauffeur is geweest en hij heeft een versleten knie, een veel voorkomende kwaal bij chauffeurs (springen uit de babinrven zo)

Ik vroeg of ik voor hem mocht bidden en dat vond hij prima! Dus, met de hand op zijn knie, een nieuwe gevraagd, nieuwe pezen en banden en alles wat versleten is vernieuwd.

We spreken elkaar snel weer

Na het eten een wandelingetje naar de apotheek om nieuwe medicatie te halen. In het parkje loopt een man mij tegemoet, nou ja loopt, strompelt meer.

Ik vraag wat er is en hij zegt dat het van de long COVID komt, moeilijk lopen en juist bewegen is slecht, stilstaan al. Dus ik maak het kort, mag voor hem bidden en stuur de gevolgen van dat nare virus weg. Hij heeft wel van Jezus gehoord, maar vindt het allemaal buxus pocus…. Maar God is groter, we gaan zien wat Hij gaat doen

Door Arie de Paauw

Want ik schaam mij het evangelie niet, want het is een kracht Gods tot behoud voor een ieder die gelooft. (Rom. 1:16)

Geef een reactie