Woord van kennis

Bij de genezingsproces conferentie van Royal Mission was er de gelegenheid om een woord van kennis te vragen ivm genezing

Ik kreeg ‘Grote ritten, iets op gevallen nog steeds last van’ Ik mocht dat uitspreken en een vrouw reageerde. Samen met iemand van hun gebedsteam gingen we voor haar bidden. Ze voelde nog geen verschil. Opnieuw gebeden. De dame van het team had de indruk dat het over pezen ging. ‘Dan kun je wel voor mijn hele lichaam bidden, zei de vrouw. Toen ik vroeg of haar benen even lang waren antwoordde ze ontkennend. Voor een stoel moesten we even naar een ander zaal, waar het plaatsvond

Daarna verder voor haar gebeden

Door Arie de Paauw

Want ik schaam mij het evangelie niet, want het is een kracht Gods tot behoud voor een ieder die gelooft. (Rom. 1:16)

Geef een reactie